FAQ

Hoe ontvang ik mijn tickets? Hoe ontvang ik mijn tickets?
Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld? Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld?
Waar zit ik in het stadion? Waar zit ik in het stadion?
Zitten we altijd gezamelijk? Zitten we altijd gezamelijk?
Zijn er afgiftes in Uw prijzen? Zijn er afgiftes in Uw prijzen?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe ontvang ik mijn tickets?

De bestellingsbevestiging die we U sturen per E-mail moet U uitschrijven en meenemen naar Barcelona. Hier wordt deze omgeruild tegen de originele tickets bij onze lokale agent in het centrale Barcelona. U moet dus voorbij het kantoor van onze lokale agent om Uw bevestiging in te ruilen tegen Uw originele voetbaltickets VÓÓR U naar de voetbalwedstrijd gaat. Het adres enz. van onze agent zenden we U samen met Uw bestellingsbevestiging.
Terug naar FAQ

Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld?

De preciese datum en het uur van de wedstrijd wordt ca. 5 - 9 dagen vóór het wedstrijdweek-end vastgelegd. Wedstrijden in het week-end worden altijd op Zaterdag of Zondag gespeeld en de wedstrijden in de loop van de week worden altijd op dinsdag, woensdag of donderdag gespeeld. Het begin van de wedstrijd verschilt veel maar de "kick-off" is typisch tussen 15.00 en 22.00 uur. Voor deze variaties moet U oppassen wanneer U bestelt en Uw reis naar Barcelona plant. We nemen geen contact met U op aangaande de uiteinelijke datum en tijdspunt maar we proberen zo ver mogelijk de uiteindelijke datum 3 - 5 dagen voor het wedstrijdweek-end op onze Website te schrijven.
Terug naar FAQ

Waar zit ik in het stadion?

U wordt altijd geplaatst tussen de toeschouwers van het thuisteam of in een neutrale zone. Dwz. U mag nooit truien, mutsen, halskleden of andere dingen dragen met het logo of kleuren van de tegenstanders. U mag ook niet sympathie tonen voor het team van de tegenstanders. Houdt U zich niet aan deze regels kunt U toegang tot het stadion geweigerd worden of uitgewezen. Wanneer U Uw tickets bestelt, kiest U placeringen tujssen GOLD, SILVER, CATEGORY 1, 2 of 3. Hier kunt U een meer uitgebreide beschrijving van de categorien krijgen. We kunnen niet garanderen of bestellen bepaalde plaatsen in de categorien. Wij garanderen slechts plaatsen binnen de bovengenoemde categorien ! Bestelt U GOLD of SILVER tickets is er dress code, dwz. U mag NIET komen in jeans, FC Barcelona truien, gummischoenen enz. Mooie kledij wordt verlangd !
Terug naar FAQ

Zitten we altijd gezamelijk?

Als u meer dan 3 zitplaatsen boekt kunnen we niet garanderen dat jullie allemaal naast elkaar komen te zitten. U loopt het risico dat u wordt opgedeeld in kleine groepjes . Maar als u via ons boekt garanderen wij dat u NOOIT een geïsoleerde ENKELE ZITPLAATS krijgt. U krijgt altijd zitplaatsen naast elkaar, direct voor of achter van elkaar. Kijk alstublieft voor een illustratie HIER! Wanneer wij, onze agent of de club om één of andere reden deze garantie NIET kan waarmaken, zullen wij u compenseren oplopend tot 50% van de ticketprijs voor elke enkele zitplaats die u wellicht heeft gekregen met het reserveren via onze website voor de reguliere La Liga wedstrijden en oplopend tot 25% voor Champions League en El Classisco! Om de compensatie ,voor het niet waarmaken van onze garantie, te kunnen vorderen hebben we kopieën nodig van ALLE tickets, zowel de tickets voor de enkele zitplaats als die voor de gezamenlijke!
Terug naar FAQ

Zijn er afgiftes in Uw prijzen?

Ja, de prijs die U betaalt hier is incl. voorverkoopsafgifte voor de club plus afgifte aan onze agent en ons. Daar onze agent Travel Connection de officiele samenwerkinspartner is voor FC Barcelona en RCD Espanyol zijn alle prijzen incl. afgiftes goedgekend door zowel Travel Connection Spain als door de clubs. De afgiftes betekenen dat er groot verschil kan zijn in de prijs die U hier betaalt en de prijs die gedrukt staat op de tickets die U ontvangt, vooral voor A-wedstrijden zoals bijv. tegen Real Madrid, Espanyol, FC Barcelona, Valencia, Sevilla, Villareal, Dep. la Coruna, Champions League en oo de laatste thuis wedstrijden in het seizen enz.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail
Winkelwagen